Asiakastarinat
Tutustu Sanarikastamon huikeisiin asiakkaisiin ja heidän oivalluksiinsa.

LUE TÄSTÄ | Asiakastarina: Aitoa hyötyä uutiskirjeestä
Ajatus uutiskirjemarkkinoinnista syttyi muiden yrittäjien suosituksista ja vallitsevasta puheesta, ettei yrityksen markkinoinnissa kannata nojata ainoastaan sometilien varaan. Nyt Yhdessä Eteenpäin -kirjeeni kuvastaa yhdessä tekemistä ja yhdessä kasvamista.

LUE TÄSTÄ | Asiakastarina: Kirjoittaminen on prosessi - kuten taimien kasvatuskin
Kirjoitin alkuun siitä, mistä muutkin puutarhatilit eli mikä kukka kukkii kyseisenä aikana. Nyt ymmärrän, mitä myyvillä teksteillä oikeasti tarkoitaan.

LUE TÄSTÄ | Asiakastarina: kun olet kasvanut, PYSÄHDY YRITYKSESI ÄÄRELLE
Yritykseni alkoi blogista Ilvesmäen rouva, enkä vielä tuolloin tiennyt, mihin se minut vie. Kunnes ihmiset halusivat keskustella kanssani rakkaudesta ja sen kaipuusta.

LUE TÄSTÄ | Asiakastarina: Hyvä asiakaskokemus syntyy osana palvelupolkua
Kun kiinnostunut liittyy listallesi, on tärkeää kertoa hänelle lisää toiminnastasi. Näin lähtee liikkeelle palvelupolku, jonka jokainen kohtaamispiste luo oma merkityksen.

LUE TÄSTÄ | ASIAKASTARINA: Vetävä myyntisivu nostaa esiin palvelun parhaat piirteet
Millainen on hyvä myyntisivu? Tässä asiakastarinassa käymme läpi oivalluksia uuden myyntisivun kirjoittamisessa ja kärkiviestin löytämisessä.

LUE TÄSTÄ | Asiakastarina: Liidimagneetti, jossa persoona saa näkyä
Liidimagneetti on parhaimmillaan kun se vetää puoleensa juuri oikeaa yleisöä. Lue asiakastarina Minnasta, joka rohkaistui kirjoittamaan omalla hurmaavalla tyylillään.
